سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «جونگ یومی»؛ از «دونگ‌یی» تا «ملکه وو»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «جونگ یومی»؛ از «دونگ‌یی» تا «ملکه وو»

فرادید| جونگ یو-می بازیگر 40 سالۀ کره‌ای است که اخیراً به دلیل حضورش در سریال درام «ملکه وو» توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او کار خود را در صنعت سرگرمی با حضور در تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرد اما پس از حضور در سریال‌های «پیمان هزار روزه» و «شاهزاده زیر شیروانی» به شهرت رسید. از آن زمان، او در بسیاری از درام‌های کره‌ای موفق و متنوع نقش‌آفرینی کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده است.

به گزارش فرادید؛ از دیگر آثار محبوب این بازیگر می‌توان به «زوج محقق»، «کشیش» و «براوو زندگی من» اشاره کرد. در این‌جا برخی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور جونگ یو می را معرفی می‌کنیم.

1. دونگ‌یی (2010)

دونگ

بسیاری از مخاطبان ایرانی چهرۀ جونگ یو می را به خاطر بازی در سریال محبوب «دونگ‌یی» به خاطر می‌آورند. او در این سریال نقش یکی از بانوان بازرس دربار به اسم جونگ ایوم را بازی می‌کرد که یکی از دوستان دونگ‌یی نیز به حساب می‌آمد.

2. پیمان هزار روزه (2011)

پیمان

«پیمان هزار روزه» یک درام کره‌ای محبوب است که داستان زنی به نام لی سئو-یئون (با بازی پارک سو-آه) را روایت می‌کند. در یک اتفاق ناخوشایند، او به تدریج حافظه خود را از دست می‌دهد. در همین حال او با مردی به نام پارک جی-هیونگ (با بازی پارک رائه-وون) آشنا می‌شود که علی‌رغم مشکلات او، همچنان به او عشق می‌ورزد. جونگ یو-می در این سریال نقش نو هیانگ-گی، نامزد پارک جی هیونگ را ایفا می‌کند.

3. شاهزاده زیر شیروانی (2012)

شاهزاده

این سریال داستان ولیعهد یی گاک (با بازی پارک یو-چون) را دنبال می‌کند. او پس از اینکه نامزدش را به شکل مرموزی از دست می‌دهد، به طور ناگهانی از دوران چوسون به سئول مدرن منتقل می‌شود و با دختری به اسم هانگ سه-نا (با بازی جونگ یو-می) مواجه می‌شود. او سپس متوجه می‌شود که سه-نا شباهت زیادی به نامزد فقیدش دارد. او در نهایت تصمیم می‌گیرد راز مرگ نامزدش را کشف کند. برای برقراری ارتباط با سه-نا، او هویت نوه مدیرعامل شرکتی که سه-نا در آن کار می‌کند و شبیه به اوست را به خود می‌گیرد.

4. باغ مامان (2014)

باغ مامان

داستان این سریال دربارۀ دختری به اسم سو یون-جو (با بازی جونگ یو می) است؛ او دختر یک خانوادۀ ثروتمند است که مالک یک شرکت بزرگ هستند. اما خود یون-جو یک دامپزشک است که به‌طور خاص با اسب‌ها کار می‌کند و با وجود اینکه خانوادۀ ثروتمندی دارد، به‌طور مخفیانه رویای تبدیل شدن به یک سرآشپز را در سر دارد.

5. براوو زندگی من (2017)

زندگی

این یک درام محبوب کره‌ای است که زندگی سه نفر از جمله یک تهیه‌کننده، یک دستیار کارگردان و یک بازیگر را دنبال می‌کند که هر کدام با چالش‌های شخصی و حرفه‌ای خود مواجه هستند. جونگ یو-می در این سریال نقش دستیار کارگردان، ها دو-نا، را بازی می‌کند. اطرافیانش او را به دلیل شور و شوق زیادی که برای کار دارد «دیوانه» می‌نامند. هدف او این است که روزی به یک کارگردان مشهور تبدیل شود.

6. زوج محقق (2018)

زوج

«زوج محقق» یک سریال برجسته و موفق است که در دو فصل پخش شد. این سریال داستان یک دکتر باتجربۀ پزشکی‌قانونی به اسم بک بوم (با بازی جونگ جه-یونگ) را روایت می‌کند. او در کارش بسیار ماهر است، اما به سختی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. در این میان، جونگ یو-می نقش یک دادستان تازه‌کار به نام اون سول را بازی می‌کند که از یک خانواده ثروتمند آمده و شخصیتی گرم و مهربان دارد. این دو نفر با هم همکاری می‌کنند تا یک قاتل سریالی را به دام بیندازند.

7. کشیش (2018)

کشیش

این سریال داستان پزشک‌ها و جن‌گیرهایی را روایت می‌کند که در همکاری با هم، تلاش می‌کنند تا از مردم در برابر نیروهای شوم حفاظت کنند. جونگ یو می در این سریال نقش پزشکی به اسم هام یون-هو را بازی می‌کند. او در جوانی زمانی که پدر و مادرش در یک حادثه کشته شدند، ایمانش را از دست داده است. اما وقتی او در جریان یک ماجرای جن‌گیری قرار می‌گیرد، دوباره دربارۀ عقایدش به تردید می‌افتد.

8. ملکه وو (2024)

ملکه وو

این یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای در ژانر تاریخی است. این سریال داستان ملکه وو هی (با بازی جون جونگ-سو) را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش، شاه گو نام-مو (با بازی جی چانگ-ووک)، هدف توطئه‌های پنج قبیله و شاهزادگان قرار می‌گیرد و مصمم است جایگاه خود را به عنوان ملکه پس بگیرد. ملکه وو هی برای بازپس‌گیری جایگاهش، با برادر کوچکتر همسر فقیدش ازدواج می‌کند. در این سریال جونگ یو-می نقش خواهر بزرگتر ملکه وو، یعنی وو سون، را بازی می‌کند که برای تبدیل شدن به ملکه با خواهرش رقابت می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا